Avatar billede frede224 Nybegynder
29. november 2012 - 21:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til WP

Hej eksperter!

Jeg har netop købt mit første domæne, som skal danne ramme om min første hjemmeside/blog. Jeg har netop installeret WP, og er så småt i gang med at skrive de første indlæg. Jeg er som sagt nybegynder, og som i måske ved, er alt begyndelse svært. Jeg er allerede støt på flere små problemer, som tager utrolig lang tid for mig at løse, men som i virkeligheden viser sig at være særdeles enkle at løse. Det er med sikkerhed ikke sidste gang, at jeg støder på sådanne små problemer. Derfor efterlyser jeg, en venlig sjæl med forstand på WP, som jeg må rette henvendelse til, når jeg render ind i disse problemer. Det ville være en fordel, hvis kontakten kunne foregå over Skype eller lign. Da det er let og hurtigt, og jeg derved slipper for, at oprette et indlæg herinde, hvergang jeg støder på et nyt lille problem.

Mvh
Frederik
Avatar billede frede224 Nybegynder
30. november 2012 - 15:52 #1
Jeg er eksempelvis lige stødt på et problem.

Jeg har købt domænet hos UnoEuro. Når jeg går ind på domænet kommer der blot en side op hvor der står www.eksempel.dk is hosted by UnoEuro webhosting. Jeg skal i stedet ind på www.eksempel.dk/admin før jeg kan se den side, jeg er ved at lave i WP. hvordan får jeg flyttet siden over på det førstnævnte domæne eller installeret den derpå?

Mvh
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
30. november 2012 - 20:57 #2
Hej Fredrik

du kan tage fat  i  mig jeg  vil da  gerne hjælpe dig lidt
min skype id  dk121doc

jeg hra flere års erfaring i wordpress

www.expresscms.dk
www.linkbuilding-backinks.dk/linkbuilding/

Hilsen
lars
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
30. november 2012 - 21:02 #3
av forkert link her er det rigtige
www.linkbuilding-backlinks.dk/linkbuilding/