Avatar billede daphne Novice
29. november 2012 - 16:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Får en søgemaskine i emne-felt når jeg åbner

Når jeg åbner min mozilla og også Google Chrome står der følgende i 'emne-feltet', og det tager 7 lange og 7 brede.

http://search.babylon.com/?affID=110824&tt=201112_ccp_ctrl_4812_7&babsrc=HP_ss&mntrId=fc9f2680000000000000902b345e6c1e

Hvordan får jeg den til at holde op med det ??

Jeg kører kun med Chrome og Mozilla.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede daphne Novice
29. november 2012 - 16:58 #1
P.s. yderlige info, så kan jeg få mozilla'en til at stoppe ved at indskrive en ny web-adresse.. det samme gør sig ikke gældende for Chrome, som er en krig om at starte op i en ny browser.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2012 - 17:29 #2
Avatar billede daphne Novice
29. november 2012 - 21:22 #3
Hvad gør jeg så i Chrome ?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2012 - 21:32 #4
Først, er den væk i mozilla?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2012 - 21:37 #5
Avatar billede daphne Novice
30. november 2012 - 09:06 #6
Den er væk fra Mozilla'en ja :-)
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
30. november 2012 - 21:28 #7
prøv at se under programmer i windows
den du her omtaler er normalt en der kommer sammmen med installetion af  et eller andet program
du burde kunne  fjrene den under programmer i kontrlpanel
Avatar billede daphne Novice
01. december 2012 - 10:16 #8
Den er fjernet fra programmer under kontrolpanelet, men den kommer stadig frem når jeg åbner Chrome.

Jeg har fået den fjernet fra Mozilla, men Chrome åbner meget langsomt, selv når jeg prøver at give den en anden adresse.

Har forsøgt med ccCleaner, men det har ikke hjulpet i Chrome.

Mvh.
Gitte
Avatar billede vejmand Juniormester
02. december 2012 - 00:34 #9
prøv at oprette et spørgsmål i sikkkerhedskategorien, så er ejgb sikker på du får hjælp. http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/
Avatar billede daphne Novice
04. december 2012 - 14:00 #10
Nu har jeg så haft en kammerat, der har en del mere forstand på det til at kigge på min maskine, og det har så hjulpet forstået på den måde, at jeg ikke har haft nogen problemer med at logge på med Chrome som browser her til morgen/formiddag.. til gengæld begynder den nu igen at lave samme krummelyrespring som tidligere, og jeg er helt på bar bund mht. hvad jeg skal stille op.

Dog står der ikke noget i 'adresse-feltet' udover den side, den skal starte op som standard.

Mvh.
Gitte
Avatar billede daphne Novice
09. december 2012 - 16:35 #11
Ser ud til, at det fungerer nu. Der kom en Windows update, der umiddelbart har løst problemet.

Mvh.
Gitte daphne