Avatar billede jokkejensen Novice
28. november 2012 - 13:52 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hmm er det kun her exp er lidt dødt ?

Eller skyldes det man manuelt skal post'e ? - det tvinger nok 90% af brugerne til at finde et andet sted at spørge.
Avatar billede supertekst Ekspert
28. november 2012 - 14:27 #1
Ja - hvem ved....
Avatar billede keysersoze Guru
28. november 2012 - 14:32 #2
test
Avatar billede keysersoze Guru
28. november 2012 - 14:34 #3
Så virker det vist igen - kun lidt over 2 dages nedetid...
Avatar billede majbom Novice
28. november 2012 - 14:37 #4
-> #3 - det er faktisk vildt at der ikke gik længere tid før lars opdagede det. det er ved at være noget tid siden at han har postet i sit eget blog-indlæg omkring tvangslukkede spørgsmål...
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2012 - 14:43 #5
test
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2012 - 14:44 #6
man kunne vel sådan set forvente aT "EKSPERTEN"  kunne finde ud af at skrive at den var ned i 2 dage
pinligt administrator
Avatar billede keysersoze Guru
28. november 2012 - 14:46 #7
Jeg er sikker på at Lars sætter i hvert fald lidt pris på en lille mail fra en Eksperten-bruger.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2012 - 16:16 #8
jeg skrev direkte mail til l.jacobsen 13:22 i dag og bad om at systemet blev rullet tilbage.
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2012 - 16:39 #9
<ole>

Jeg prøvede at skrive til idg@idg.dk. Det hjalp ikke, så ved halv to-tiden ringede jeg så jeg til nummeret nederst på E's sider: 70 300 300. Her fik jeg at vide, at der kan gå op til en uge (én uge!), før man får svar på dén mail-konto  =8-O

Hun bad mig skrive til Lars på info@eksperten.dk. Jeg forsøgte at forklare, at jeg ikke havde større respekt for Lars, end andre brugere har. Derefter bad hun mig vente, mens hun stillede mig om til en anden afdeling. Efter et par minutter gav jeg op og lagde på.

Da sitet kom op igen, skrev jeg en intern besked til Lars og stillede en del spørgsmål. "Hej Ole. Tak for dit input." var svaret! Tjaaahhhh ...  :o|

/mvh
</bole>
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2012 - 17:39 #10
Lars skulle så være l.jacobsen@pcworld.dk
som jeg fandt via http://www.idg.dk/kontakt/web-og-marketing
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2012 - 18:09 #11
Så er det nok ikke dén adresse, man skal skrive til  =)
Avatar billede majbom Novice
28. november 2012 - 19:20 #12
haha det bliver sq efterhånden mere og mere en joke det her site!
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2012 - 19:46 #13
- og her troede jeg, der var tale om uforskammet arrogance ... så er det bare en joke! Det kommer nu ofte bag på mig, hvor sære udtryk, humor kan have  *o)
Avatar billede claes57 Ekspert
28. november 2012 - 20:02 #14
ja - det er godt, jeg ikke er fynbo - så ville jeg da gå helt op i en spids ;;;)
Avatar billede jokkejensen Novice
03. december 2012 - 13:19 #15
wee tror jeg får gratis virtuelle points når jeg opretter vha forum tråde via fusk... De 30 points herfra er i hvert fald ikke med regnet i mine "ude"..
Avatar billede jokkejensen Novice
03. december 2012 - 13:20 #16
Yes den er hjemme, 90 gratis til mig .. min dag er reddet.
Avatar billede keysersoze Guru
03. december 2012 - 18:37 #17
så ved vi da hvad der er sket hvis du pludselig har flere point end arne_v ;)
Avatar billede olebole Juniormester
03. december 2012 - 22:45 #18
- eller hvem der har fået privattimer hos Arne  *D
Avatar billede jokkejensen Novice
04. december 2012 - 09:20 #19
haha, nej sælger sku mine points på arto. 10 guldmønter for 1000 points.

pssst: jQuery("#newquestionform").submit()
Avatar billede keysersoze Guru
04. december 2012 - 09:26 #20
Det er dét Eksperten har arbejdet på i så lang tid; fremover kræver det et vist teknisk niveau for at få lov til at poste spørgsmål!
Avatar billede olebole Juniormester
04. december 2012 - 13:56 #21
Fedt koncept, dér! Business-logikken tilbage til browseren! Død over serverscripting! OMG!  :D
Avatar billede jokkejensen Novice
04. december 2012 - 14:25 #22
Hvis en forms submit knap ser sådan her ud, er man vist selv uden om alternativer forsøges:

<a onclick="if (!processingForm) {processingForm = true; $("preview-reply").value="create"; submitReply();}" href="java script: void(0);">Opret</a>

Man kan sikkert få det til rigtigt at gå i ged, hvis man lige redigere sin idg_userkey cookie inden submit :)
Avatar billede olebole Juniormester
04. december 2012 - 14:40 #23
*ROTFLMAO* Man må da ikke håbe, de fladnakker, der står bag, har fået penge for at kode den slags l*rt! Hvis så bare, der var tale om sjuskefejl - men Ekspertens kode vidner om totalt fravær af indsigt/forståelse!