Avatar billede jokkejensen Novice
28. november 2012 - 13:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Der sker ikke så meget på exp.dk længere ?

Er det kun mig der har problemer med at oprette og besvare tråde ?

/J
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2012 - 15:14 #1
Nej Eksperten har ligget syg de sidste par dage. Det svar skal jeg ikke have point for:)
Avatar billede olebole Juniormester
28. november 2012 - 15:18 #2
<ole>

Sitet har haft alvorlige JavaScript-fejl siden omkring kl. 11, mandag formiddag. Da Eksperten er gjort 100% afhængig af forskellige JS-scripts, har det ikke været muligt at sende Lars - eller nogen anden - en intern besked.

Jeg prøvede at skrive til idg@idg.dk, hvilket ikke hjalp. Jeg prøvede så i dag at ringe til 70 300 300 og fik at vide, det kan tage op til en uge at få svare på den mailkonto.

Jeg blev rådet til at skrive til Lars på info@eksperten.dk. Det kunne jeg naturligvis kun grine ad og måtte fortælle, at ingen brugere har taget ham alvorligt de seneste par år. Herefter lovede hun at stille mig om til en anden - men efter et par minutter gad jeg ikke vente længere og lagde på.

OMG ... hvor er dette site dog amatøragtigt administreret! Er der dog ikke en behjertet sjæl, der kan ansætte en administrator, som i det mindste evner at simulere voksen?

/mvh
</bole>
Avatar billede jokkejensen Novice
03. december 2012 - 13:22 #3
... farming virtuelle points, den har åbenbart ikke taget fra min konto :)