Avatar billede Matiass Nybegynder
25. november 2012 - 10:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Redde Filer ud fra en HP bærbar der ikke starter op

Hej..

Nu har jeg længe fundet gode svar herinde igennem google.
Men nu har jeg altså brug for nogle jeg ikke har set løsninger på endnu :)

Allerførst skal det siges at det er kun få skole dokumenter der er vigtige på computeren. Så bare de kan komme ud ville være dejligt.

Vi har en HP bærbar G62-b08E0 som her i forgårs
ikke ville starte ordentlig op,
Den når til at indlæse windows men når den så rigtig skulle komme til log ind bliver skærmen sort og man ser kun pilen (Det skal siges der ikke er kode på, så den ville bare direkte gå ind på skrivebordet hos os)

Dette har jeg prøvet indtil videre:
1. Kørt fejlsikret tilstand (Den stopper ca. halv vejs inde i indlæsning af drivers)
2. Kørt en checkdisk (stopper også midt i det hele)
3. Prøvet en gendannelse fra starten af måneden (Laver den fejl i)

Har jeg pillet harddisken ud, og byttet den ud til min eksterne HDD, så jeg kunne koble den på min stationær og derefter prøve og hive dokumenterne ud. Men den siger jeg ikke har adgang til Brugeren..

Lige nu er jeg ved at køre en check disk fra min stationær af. Da jeg håber det kan virke.

Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. november 2012 - 10:51 #1
hvis du har den som ekstern disk, så højreklik på brugerens mappe, og du kan tage ejerskab af mappen.
Egenskaber, fanebladet Sikkerhed - klik på Avanceret...
fanebladet Ejer, Rediger...
og du kan overføre ejerskab til din brugerkonto.
Avatar billede Matiass Nybegynder
25. november 2012 - 10:59 #2
Tak skal du have, Det hjalp jo..

Ved ikke lige hvordan man giver point :)
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 11:25 #3
Svar (til løsninger og pointgivning) MED kikk i

www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

Skriv et indlæg Kommentar = (til forslag)
Svar= (til løsninger og pointgivning)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. november 2012 - 12:09 #4
her er et svar