Avatar billede britho Nybegynder
24. november 2012 - 11:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ir fjernbetjening og pc?

Hej jeg skal bruge "noget", som jeg kan rippe dvd til, som har en brugergrænseflade til valg med billeder- og jeg skal kunne bruge ir- fjernbetjenning til at vælge med. Altså en blanding af en dvdafspiller og en harddisk....nogen der kan foreslå et setup ?
Avatar billede Norregaard Praktikant
28. november 2012 - 14:35 #1
Et apple tv og en harddisk
Avatar billede britho Nybegynder
28. november 2012 - 18:42 #2
sådan en? Jeger ikke lige så mackendt- skal det være en særlig harddisk?
på forhånd tak !
http://www.pricerunner.dk/pi/649-2795255/Media-Center/Apple-TV-(3rd-Generation)-Produkt-Info
Avatar billede Norregaard Praktikant
28. november 2012 - 22:01 #3
Ja det kan være sådan en.
Hvis du skal have mulighed for at afspille alle slag videoformater skal Apple TV jailbreakers, hvilket i sig selv er ret nemt og som det ser ud nu er der kun lavet et jailbreak til Apple TV generation 2.

Du kan bruge alle slags eksterne harddiske eller du kan have en netværksharddisk tilsluttet det samme netværk. Så for du muligheden for at afspille film fra harddisken.
Avatar billede britho Nybegynder
01. december 2012 - 17:08 #4
tak for hjælpen, det prøver jeg ! sender du et svar så jeg kan give point?
Avatar billede britho Nybegynder
26. maj 2013 - 13:12 #5
forsøg på lukning af tråd