Avatar billede Morten Novice
20. november 2012 - 15:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min PC FPS dropper når jeg ser youtube og spiller

Hejsa. som titlen siger har jeg problemer med at når jeg spiller World Of Warcraft i Ultra (som jeg altid har gjort) får jeg FPS drops kan kører på 60fps ned til 9 op på 27 ned på 14 op på 40 og igen ned fra tid til anden, det går især galt hvis jeg åbner youtube eller twitch.tv og ser "film" i hd og fuld skærm( jeg har lige formateret men skulle mene den er fuldt opdateret og bør kører bedre. jeg har slået Hardware acceleration fra Flash, nogle ideer?

PC:
Intel Core i5 2400 3.10GHZ
2x 4GB DDR3 1600MHz
AMD Radeon HD 6700 Series
Windows 7 64 bit

Service Pack 1
Skulle mene jeg har alle drivere installeret da min pc bliver vuderet:
Processor:  7.4
Ram:        7.6
Grafik:    7.5
Spilgrafik: 7.5
Harddisk    5.9
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2012 - 16:12 #1
ja men hvad siger din varme på bundkort - grafikkort

hent siw og se under sensors

kopier dem herind - så er det udelukket det er varme

husk at slå alt fra du ikke vil have med ind - toolbars og andet skrammel de ofte vælger at lægge med så slå det fra

http://siw.dk.malavida.com/d7560-download-gratis-windows

m.v.h
Avatar billede Morten Novice
20. november 2012 - 17:13 #2
Avatar billede jonast9513 Nybegynder
21. november 2012 - 00:19 #3
96 grader er da lige i overkanten ikke?
Hvilket kabinet har du? Hvilke blæsere?
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 07:56 #4
du skal få kigget på din cpu - de temps er alt for høje

muligvis skal du bare skifte pasta på den men den kan også være defekt
det kan skyldes møg og skidt i køler muligvis

heroes - det skal gå stærkt inden du brænder cpu af

m.v.h
Avatar billede Morten Novice
21. november 2012 - 12:25 #5
får en til at se på det, hvad er normalen i grader?
jeg har et gammet kabinet fra 2002 uden noget særligt i samt ingen andre kølere end dem som er på cpu grafikkort osv. de sagde det var ok hvor jeg købte den. og fik den opgraderet for et års tid siden
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 12:35 #6
det her er en maskine der lige er startet

http://www.gratisimage.dk/image-F5B0_50ACBC38.jpg

men lidt højere kan man godt se

maskinen er med vandkøling

m.v.h
Avatar billede Morten Novice
21. november 2012 - 12:59 #7
ja ok. har aftalt med min PC dealer at han ser på den i dag så hvis du gider sende et "svar" treatmenice så lukker vi tråden her tak for hjælpen:)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 13:17 #8
ok