Avatar billede a330 Nybegynder
19. november 2012 - 14:11 Der er 3 kommentarer

Optag fra et webkamera

Hej

Er ikke nogen ørn til php, men er det muligt at optage fra et online webkamera (5 stk) og derefter afspille det i en browser (firefox - Safari)

Jeg har admin adgang til kamerarene, og har et interface som man kan tilgår/styre dem via javascript på en hjemmeside
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
19. november 2012 - 16:55 #1
Følger der ikke noget software med som du kan bruge ?
Avatar billede a330 Nybegynder
19. november 2012 - 17:17 #2
Jo det gør der, men det virker kun på en windows maskine.

Og det jeg ville opnå, er at få det hele til at virke på min egen server/hjemmeside (embedded Linux, med apache/php/mysql)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
19. november 2012 - 19:39 #3
Det skulle nok være ffmpeg du kunne bruge gennem PHP men jeg ved godt nok ikke hvordan du gør det.