Avatar billede dvbguy Nybegynder
18. november 2012 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ToDo / task /Dokumenter

Findes der et stykke software der kan håndterer to do opgaver med dokumenter.

F.eks. hvis du laver en To Do opgave og så inde i den yderligere kan vedhæfte dokumenter, som vedrører den opgave. Så alt bliver samlet i en. Ligeledes, hvis muligt, skal det også være muligt at håndterer på mobile enheder, så man i en opgave f.eks. kan gå ind og se pdf dokument osv

Så vidt jeg ved kan office pakken ikke denne funktion, men findes der ellers andre alterntiver - eller nogen der ved hvad man skal over i ?.
Avatar billede store-morten Ekspert
19. november 2012 - 20:05 #1
Avatar billede dvbguy Nybegynder
30. november 2012 - 08:06 #2
OK  - læg et svar, så får du dem :)
Avatar billede store-morten Ekspert
30. november 2012 - 15:30 #3
Ok - og et 'Svar'
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester