Avatar billede muddyw. Praktikant
18. november 2012 - 10:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Cisco E4200 nedgrader firmware

Jeg har købt nyt TV som ikke vil connecte til min cicsco e4200(version 1) router, besluttede derfor at opgradere routerens firmware.

jeg hentede firmware 1.0.0.5 på cisco's website - opgraderede fra 1.0.0.2.
det gik fint, indtil jeg skulle ind i routerens konfigurationsprogram - efter upgrade kan jeg kun se en 10. del af programmet - et eller andet er gået galt så jeg kan slet ikke se og bruge programmet. Routeren virker helt fint, men jeg vil jo gerne kunne gå ind i softwaren og konfigurere routeren.

nu vil jeg gerne rulle softwaren tilbage til tidligere version, som virkede før - jeg brugte denne how to:

http://homekb.cisco.com/Cisco2/GetArticle.aspx?docid=05704704d74449d097c2c08834473ef5_Rolling_back_the_Cisco_Connect_Cloud_firmware_to_the_Classic.xml&pid=94&converted=0

men jeg kommer jo stadig ind den nye version af softwaren og kan ikke komme til at rulle softwaren tilbage.

Er det nogen der har en god ide til en løsning.
Avatar billede Blueeyez Mester
18. november 2012 - 11:05 #1
Så vidt jeg forstår så vil du have den oprindelige firmware retur, dette burde kunne gøres med følgende medtode:

http://technicallyeasy.net/2011/07/how-to-reset-the-linksys-e4200-wireless-router/
Avatar billede muddyw. Praktikant
18. november 2012 - 17:11 #2
det var jo bare det der skulle til :) - takker.
Avatar billede muddyw. Praktikant
18. november 2012 - 17:12 #3
smid et svar :)
Avatar billede Blueeyez Mester
18. november 2012 - 18:09 #4
Får du her :)

Et bonus råd er at lave en backup af indstillingerne i routeren på din pc, derved når du nulstiller så kan du blot indlæse backup filen på routeren og så er opsætningen som før :)
Avatar billede sookdeo Nybegynder
19. november 2012 - 17:33 #5
takker :)
Avatar billede sookdeo Nybegynder
19. november 2012 - 17:34 #6
hvordan deler jeg point ud?
Avatar billede Blueeyez Mester
19. november 2012 - 18:01 #7
#5 - #6

ejer du brugerne: sookdeo og muddyw. ?

#3 Accepter du lige mit svar? :)
Avatar billede muddyw. Praktikant
25. november 2012 - 23:05 #8
jeg kan ikke finde ud af at give point...
Avatar billede muddyw. Praktikant
30. november 2012 - 20:18 #9
tak
Avatar billede Blueeyez Mester
30. november 2012 - 20:40 #10
I dette indlæg er der i højre øverste hjrøne i det grå eller blot under et afkrydsningsfelt, klik deri med din mus og derefter nedenfor er der en knap der hedder accepter svar.. vælg KUN og sæt kryds i dette ene indlæg og ikke de andre som os har sådan et afkrydsningsfelt!