Avatar billede Nesma Nybegynder
15. november 2012 - 18:37 Der er 16 kommentarer

HJÆLP TIL PRINTER

Hej alle.

Jeg har en HP diskjet F370 all-in-one printer. Når jeg sætter USB-ledningen til min bærbar, kan bærbaren ikke registrerer printeren. Hvordan får jeg den til at registrerer printeren. Den er ny og har aldrig været brugt. Desuden har jeg heller ikke fået en installations cd med.

Hjælp hurtigst muligt tak.
Avatar billede geogun Nybegynder
15. november 2012 - 18:40 #1
Går ud fra du har tændt din printer?
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
15. november 2012 - 18:41 #2
Du skal gerne starte med at installere driveren til den før, at du sætter den til computeren.

Driveren kan du finde på linket herunder, hvor du blot skal vælge dit styresystem.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=dk&lc=da&dlc=da&product=1128316
Avatar billede geogun Nybegynder
15. november 2012 - 18:43 #3
PapaDoc; Burde der ikke ligge en plug n play i printeren
Avatar billede Nesma Nybegynder
15. november 2012 - 18:46 #4
@PapaDoc:
Mange tak. Jeg er ved at hente komplet programpakke - altså driver.

Har du fået dine point?
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
15. november 2012 - 18:50 #5
Ikke nødvendigvis.. Jeg har selv en deskjet, og den læses heller ikke af computeren før, at driveren er installeret. Mange producenter er dog begyndt med ikke, at sende installations CD/driver med, men henviser blot til deres hjemmeside.

Og når det ovenikøbet er en all-in-one, kræver det med sikkerhed installation af software til fx scan mv.
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
15. november 2012 - 18:59 #6
Nej, lad os vente til at du har prøvet driveren og testet det printeren. Så skriver jeg et svar, som du bare skal klikke på acceptere ved :-)
Avatar billede Nesma Nybegynder
15. november 2012 - 19:32 #7
@PapaDoC.

Jeg har installeret driveren, men jeg kan desværre ikke stadig printe. Min bærbar registrerer printeren, men printeren siger at der ikke er papir i hvilket ikke passe. Ved du hvad jeg kan gøre herfra?
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
15. november 2012 - 19:58 #8
Det går da i den rigtige retning :-)

Du kan prøve at kigge på dette link. Det er på engelsk, men der er også en video der guider der til en mulig løsning. Du kan skrive, når du har prøvet det.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=fi&dlc=fi&docname=c00786157&lc=en&product=1128316
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2012 - 20:03 #9
alt andet lige, så har du som minimum fået en 'hurtig-start' vejledning med. Og den har du fulgt?
Avatar billede Nesma Nybegynder
15. november 2012 - 20:38 #10
Så har jeg gjort alt det videoen beder mig om at gøre. Og den virker stadig ikke. Den printer ikke og heller ingen gang test papir.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2012 - 20:46 #11
Er printeren ny? Har du haft den til at funke på en anden PC?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2012 - 20:47 #12
Sorry, læste ikke spørgsmålet igen. Du skriver jo, at den er ny.....
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
15. november 2012 - 20:48 #13
Laver den overhovedet nogle (printer) lyde, når du forsøger at printe?

Og er du sikker på, at din computer vælger den rigtige printer altså desktjet F370, når du forsøger at printe?

Virker dens øvrige funktioner. Kan du fx scanne til computeren?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2012 - 21:25 #14
kan du på printer (se manual) få den til at udskrive en test-side (hvis ikke, så sidder der måske et stykke beskyttelses-tape tilbage).
Avatar billede Nesma Nybegynder
15. november 2012 - 22:11 #15
ja, den laver lyde når jeg forsøger at printe. Og jeg tror ikke at computeren vælger den rigtig printer. Den vælger en printer der hedder HP Deskjet F300 og ikke F370.
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
15. november 2012 - 22:25 #16
Hvis den laver lyde, så har computeren fat i den rigtige printer. F300, betyder bare, at det er serien og ikke den specifikke model, så den er god nok.

Og som nr. #14 siger. Har du sikret dig at du har fjernet alle tape-stykkerne? udvendig såvel som invendig, samt eventuelle rester?