Avatar billede ornfeldt Nybegynder
12. november 2012 - 14:10 Der er 3 kommentarer

Internet på Silkeborg gym, windows 8

Hej har fornyligt opdateret til windows 8 på min pc. Men jeg kan ikke få internet oppe på min skole. Før i tiden da jeg havde windows 7 skulle man installer noget der hed certifikater. Jeg kan godt komme på nettet her hjemme. Og den kan også godt finde netværket, men bare ikke få den fulde forbindelse...
(har prøvet både med og uden certifikater)

håber i kan hjælpe
Mads
Avatar billede jokkejensen Novice
12. november 2012 - 15:47 #1
Har du hørt Jeres system administrator, han vil nok gerne være klar hvis der skulle være et problem med w8 ?

/J
Avatar billede ornfeldt Nybegynder
12. november 2012 - 18:27 #2
Det har jeg ikke.. Hvordan finder man det?
Avatar billede ornfeldt Nybegynder
13. november 2012 - 16:19 #3
Jeg var op ved it eksperterne på skole de ved ikke hvad de skal gøre