Avatar billede ansa Nybegynder
10. august 2001 - 18:47 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

PC/TV - hvordan?

Hej jeg sidder med et NVDIA RIVA TNT2 Pro 32 MB skærmkort og vil nu gerne se film afspillet på pc\'eren på tv.

Men mit problem er at jeg ikke kan skifte skærm (fra monitor til tv og omvendt) uden at skal igennem skærmopsætningenmenuen i win98 - jeg bruger Win Media Player 7 - er der da nogle genveje jeg kan bruge - ler er der nogen i skærmopsætningenmenuen?? Hva´ går i andre??
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2001 - 18:49 #1
well på mit ATI kort =o) kan jeg trykke ctrl alt t for tv og ctrl alt n for skærm
Avatar billede ansa Nybegynder
10. august 2001 - 18:51 #2
Der var du heldig - den virker ikke her!!!
Avatar billede tets Nybegynder
10. august 2001 - 18:52 #3
Hej!

Når jeg skal se film på TV\'et fra computeren går jeg igennem skærmopløsningsmenuen da jeg ikke kender til nogle programmer der har den feature at smide billedet direkte til TV\'et...

Hilsen

Tets
Avatar billede ansa Nybegynder
10. august 2001 - 18:53 #4
hva´ så når pc og tv ikke står i samme lokale - så har du da et problem - eller kan du se det på begge skærme??
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2001 - 18:53 #5
ansa>> er også noget man selv kan vælge inde i indstillinger for kortet
Avatar billede egede Nybegynder
10. august 2001 - 18:56 #6
Giv mig din mail, så sender jeg dig et program der kan det...
Avatar billede ansa Nybegynder
10. august 2001 - 18:57 #7
space>> hvad mener du?? kan jeg få begge skærme til at køre samtidig eller har du nogle tips om genvejdstaster??
Avatar billede ansa Nybegynder
10. august 2001 - 18:59 #8
egede>>ansa@sol.dk - hvad er det for et program??
Avatar billede cybermouse Nybegynder
10. august 2001 - 19:12 #9
prøv med et program der hedder tvtool det ka i hvert fald bruges på mit geforce kort det kanbruge en genvejstast men det kan og så gøre sådan at signalet kommer ud på bådeskærm og tv
Avatar billede ansa Nybegynder
10. august 2001 - 19:16 #10
hej cybermouse>> det er sku pussigt - jeg har lige downloaded tvtool og det fungere sku!!

Så du har ret!!

en inde jeg fordeler point vil jeg lige se hva det er egede sender til mig!

Ansa
Avatar billede cybermouse Nybegynder
10. august 2001 - 19:24 #11
ok
Avatar billede cybermouse Nybegynder
10. august 2001 - 19:25 #12
msi har og så et tool 3dturbo et eller andet hedder det vidst jeg mener og så det kan gøre det
Avatar billede egede Nybegynder
10. august 2001 - 19:26 #13
Det var TVtool 5.0 :-D
Avatar billede ansa Nybegynder
10. august 2001 - 19:52 #14
Hjææææææææææææælpp!!

Den version af TVTool 5.0 jeg dowloaded var kun en shareware - den er allerede udløbet - kan I ikke sende den til mig??? Please ;-)