Avatar billede Twankle Nybegynder
10. november 2012 - 07:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Photoshop

Jeg har et logo som jeg har fået af en ven på en transperent baggrund, og han sagde jeg skulle trække den der rundt om logoet, og så vælge Color Range for at få bogstaverne til at få den alm farve og layout osv.. Det prøver jeg men der sker intet når jeg vælger Color Range.. Det er meningen jeg vil have logoet, altså kun bogstaverne over på et andet billede, men det er problematisk når jeg ikke kan gå logoet ud, uden at bogstaverne er helt hvide..(De skal jo have samme farve og layout som det rigtige logo, de har min ven også gjort, kan bare ikke hitte ud af det) Deusden når jeg trækker det over på et anden billede, bliver logoet MEGET mindre end det er i den jeg trækker fra..
P.S er helt ny til Photoshop CS6

Screenshot her http://i48.tinypic.com/351h6wh.jpg
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. november 2012 - 09:06 #1
Kan du følge beskrivelsen på billedet?
http://img835.imageshack.us/img835/1650/kopitekst.png
farver er kun vejledende.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. november 2012 - 11:33 #2
I øvrigt kan du justere størrelsen på det indsatte ved at trykke på Rediger Transformer og trække i hjørnerne.
Avatar billede Twankle Nybegynder
10. november 2012 - 14:31 #3
Har du mulighed for at vise det på video, hvis du har en screen recorder? - Så kan jeg sende dig den rigtige fil jeg bakser med, også kan du filme hvordan du ville få den over på et billede? :)
Avatar billede Twankle Nybegynder
12. november 2012 - 16:20 #4
Tak
Avatar billede Twankle Nybegynder
12. november 2012 - 16:20 #5
Tak
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. november 2012 - 16:51 #6
Jammen velbekomme da med dine point:-((
Avatar billede oxonium2000 Nybegynder
11. december 2012 - 19:49 #7
Hvis du er ny til photoshop kan de her tutorials måske hjælpe dig: http://www.vedk.dk/

Der er også nogle gratis film nederst på siden.