Avatar billede ipo Nybegynder
09. november 2012 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende lyd med DVD Shrink 3.2

Jeg har brugt DVD Shrink til at kopiere en ballet-dvd til min eksterne harddisk.

Filmen er der - men lyden er ikke kommet med. Jeg ser den med Media Player.Har jeg glemt noget i opsætningen?

Jeg har søgt efter løsninger i forummet,uden held.
Er der en der vil have tålmodighed med at hjælpe mig? Jeg er ikke så skarp til at tyde den engelske manual.
M.v.h. Ingelise
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 11:46 #1
DVD Shrink i dansk udgave kan hentes her + dansk vejledning : http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm

Hilsen
Lefty
Avatar billede ipo Nybegynder
10. november 2012 - 13:38 #2
Mange tak, Lefty.
Det skal nok føre mig helskindet igennem proceduren.
Hej fra Ingelise
Avatar billede ipo Nybegynder
10. november 2012 - 14:05 #3
Undskyld, men jeg glemte at spørge, om jeg også kan lave backup på ekstern harddisk af filer, jeg har optaget fra fjernsynet?
Jeg har en del af den slags liggende på dvd-er.
Ingelise