Avatar billede bakgerding Nybegynder
08. november 2012 - 11:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hjemmeside

Hej geeks

Jeg er kommet til et problem, jeg har en hjemmeside som har kørt upåklageligt indtil for nylig.

Når jeg loader siden, er den blank og i bunden står der "venter på www.google.dk"

Kan sagtens programmere på siden, da jeg bruger joomla 2.5.7 administrator modulet virker.

www.drømme-data.dk

Er der nogen der kan hjælpe....

Hilsen Kasper
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. november 2012 - 11:52 #1
Det virker som om der er en eller anden forkert adresse fra google den prøver at hente. Bruger du et eller andet analytics modul er det sikkert det. Prøv at slå det fra, hvis du har det aktiveret.
Avatar billede bakgerding Nybegynder
08. november 2012 - 12:00 #2
jeg kan ikke helt finde ud af hvordan man slår det fra,,, men det er også det jeg er kommet frem til.
Avatar billede magic-mouse Novice
08. november 2012 - 12:07 #3
Det virker ikke ummidelbart til at det er google som laver problemer. Der er at kald til tabletfocusedmilliseconds.cgi som ikke bliver returneret.

Som efter en del forsøg giver resultatet:

Connection:Keep-Alive
Content-Encoding:gzip
Content-Length:155
Content-Type:text/html
Date:Thu, 08 Nov 2012 11:05:36 GMT
Location:http://www.google.com/ <------########
Server:nginx
Set-Cookie:bzurh8=_0_; expires=Fri, 09-Nov-2012 11:05:36 GMT; path=/; domain=regeditever.ru
Vary:Accept-Encoding,User-Agent
Avatar billede bakgerding Nybegynder
08. november 2012 - 12:12 #4
hvad skal jeg bruge det til,,, er ikke så meget inde i hjemmeside programering
Avatar billede bakgerding Nybegynder
08. november 2012 - 12:14 #5
Kan det være en virus på serveren eller???
Avatar billede magic-mouse Novice
08. november 2012 - 12:14 #6
Kender du noget til regeditever.ru ? Det virker som om at det er et script som redirecter alle kald til sig selv hvis man bruger en af flg. sider.

duckduckgo
ask
google
dogpile
archive
clusty
mahalo
mywebsearch
blekko
lycos
webcrawler
info
infospace
search
excite
goodsearch
altavista
live
msn
aol
yahoo
youtube
wikipedia
infoseek
bing
facebook
twitter
myspace
linkedin
flickr
deviantart
livejournal
tagged
badoo
mylife
ning
pinterest

Altså et forsøg på at logge eller phishing. Eller er det meningen at du vil bruge den side til noget speicelt ?
Avatar billede bakgerding Nybegynder
08. november 2012 - 12:16 #7
det er meningen at jeg vil udbyde lidt support til private via siden,, så jah skal bruge den.

nej kender intet til regeditever.ru
Avatar billede magic-mouse Novice
08. november 2012 - 12:29 #8
Så virker det som om at du har fået installeret et script som ikke var så heldigt.

Som jeg ser det har du 4 muligheder.

1. Fixe det selv.
2. Få en venlig person til at hjælpe dig.
3. Betale en mindre venlig person til at hjælpe dig.
4. Lave en rollback til et tidligere tidspunkt på din backup hvor problemet ikke fandes, (for du har jo backup IK ?)
Avatar billede bakgerding Nybegynder
08. november 2012 - 12:36 #9
prøver selv at få det til at virke, men tak for hjælpen, joh har en backup til at ligge.
Avatar billede magic-mouse Novice
08. november 2012 - 12:38 #10
Jeg tror dit problem ligger i din htaccess fil. Hvor den redirecter alle dine kald til ovenståeende sider til regeditever.ru hvis du fjerner det skulle det løse en del af problemet.
Avatar billede bakgerding Nybegynder
08. november 2012 - 12:45 #11
jeg takker mange gange hvis du sender et svar skal jeg nok belønne
Avatar billede magic-mouse Novice
12. november 2012 - 10:33 #12
Her er svaret