Avatar billede Danskvand Nybegynder
07. november 2012 - 17:30 Der er 7 kommentarer

Scooter

Er der nogen i Sydjylland som kan tune scootere for lidt penge?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2012 - 17:51 #1
du kommer til at lukke det spørgsmål uden svar

vi skal overholde dansk lovgivning som vi har accepteret da vi blev medlem af eksperten

http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-5

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2012 - 17:52 #2
Links, hvad er forbudt?

Du skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning på Eksperten.dk. Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere, opskrifter på bomber, fremstilling af falske penge, hacking/cracking.

Hvis der linkes eller hjælpes til ovennævnte eller lignende, vil Eksperten hjælpe politiet med at spore brugeren, hvis politiet anmoder om det.
Avatar billede Danskvand Nybegynder
12. november 2012 - 10:41 #3
Også selvom det ikke er ulovligt?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2012 - 12:24 #4
at tune en scooter er en konstruktiv ændring af motor eller gearing
din scooter er type godkendt så næsten lige meget hvad du gør er det ulovligt

man tuner jo en motor for at gøre den enten hurtigere eller mere ydende ikke
så det er ulovligt

m.v.h
Avatar billede Danskvand Nybegynder
12. november 2012 - 16:01 #5
Forhandleren jeg købte den ved tilbudte mig ellers at tune den.

Så det er stadig mit indtryk det er lovligt at eje en hurtig scooter. Sålænge den ikke bliver kørt på vejen. En begrænset motor har en korter levetid og forurener mere.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2012 - 17:41 #6
det var da en god forhandler hvad
det er vist ikke noget han skal snakke for højt om

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=22053

2 gang du tages på vejen med en tunet scooter tager politiet den fra dig ok

m.v.h