Avatar billede boomla Nybegynder
06. november 2012 - 14:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

System.Xml.XmlException: There is an unclosed literal string. Line 524, position 56.

Hej alle, jeg sidder med et kæmpe problem. Min servicedesk server med følgende fejl:

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Xml.XmlException: There is an unclosed literal string. Line 524, position 56.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[XmlException: There is an unclosed literal string. Line 524, position 56.]
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.Throw(Exception e) +76
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.Throw(String res, String arg) +126
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseAttributeValueSlow(Int32 curPos, Char quoteChar, NodeData attr) +3932845
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseAttributes() +903
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseElement() +343
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseElementContent() +121
  System.Xml.XmlTextReaderImpl.Read() +45
  System.Xml.XmlLoader.LoadNode(Boolean skipOverWhitespace) +58
  System.Xml.XmlLoader.LoadDocSequence(XmlDocument parentDoc) +20
  System.Xml.XmlLoader.Load(XmlDocument doc, XmlReader reader, Boolean preserveWhitespace) +129
  System.Xml.XmlDocument.Load(XmlReader reader) +108
  System.Xml.XmlDocument.Load(String filename) +87
  iSpoc.IHLP2007.Core.Data.XMLConfigurationLoader.LoadXmlFile(String pFileName) +215
  iSpoc.IHLP2007.Core.Data.XMLConfigurationLoader.XMLLoadFileList(XmlDocument pXmlDocument, String pFilePath, String pConfigType, String pConfigCategory) +1297
  iSpoc.IHLP2007.Core.Data.XMLConfigurationLoader.XMLLoadFileList(XmlDocument pXmlDocument, String pFilePath, String pConfigType, String pConfigCategory) +1371
  iSpoc.IHLP2007.Core.Data.XMLConfigurationLoader.Init() +402
  iSpoc.IHLP2007.Core.Data.XMLConfigurationLoader..ctor() +131
  iSpoc.IHLP2007.Core.Data.XMLConfigurationLoader.get_Instance() +69
  iSpoc.IHLP2007.Core.Business.XMLConfigurationManager.GetConfiguration(String pConfigurationName) +127
  iSpoc.IHLP2007.Core.Tools.ApplicationNavigationManager..ctor() +157
  iSpoc.IHLP2007.Core.Tools.ApplicationNavigationManager.get_Instance() +69
  _Default.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +160
  System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +14
  System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +35
  System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +99
  System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +50
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +627

Hvad kan det skyldes. Mangel på plads er der nu styr på, men er bange for at jeg har en korrupt xml fil som generer overstående fejl, nogen der kan hjælpe :-(

På forhånd tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. november 2012 - 14:52 #1
Hvordan ser Line 524, position 56 ud?
Avatar billede boomla Nybegynder
06. november 2012 - 14:56 #2
problemet er pt, at jeg ikke kan finde "System.Xml" :-( søgt og søgt men uden held...
Avatar billede arne_v Ekspert
06. november 2012 - 15:03 #3
Det er linie 524 i den XML fil du forsoeger at laese.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. november 2012 - 15:03 #4
System.Xml er et namespace ikke en fil.
Avatar billede boomla Nybegynder
06. november 2012 - 15:30 #5
Jeg er lige igang med at gendanne mappen fra et tidligere jeg fik taget idag. Krydser finger ..
Avatar billede boomla Nybegynder
06. november 2012 - 15:40 #6
Hej arne_v, tak for dine hurtige svare, fik gendannet filerne fra et tidligere backup. Det ser ud til at virke nu. Jeg lukker tråden her, men vil også gerne give dig de points der var afsat til tråden. Hvordan *:-) ??

Vh
Avatar billede arne_v Ekspert
06. november 2012 - 16:08 #7
jeg smider et svar