Avatar billede stuffedk Nybegynder
03. november 2012 - 21:00 Der er 1 kommentar

Billigste bærbar...

Har søgt rundt og kan se at der er mange bærbar spørgsmål, men har ikke kunne finde et der var nyt og som passede til mine behov.

Jeg har brug for at kunne browse nettet og bruge word. Jeg købte for nogle måneder siden den billigste bærbar jeg overhovedet kunne finde på nettet fra laptops.dk og gik ud fra at den måtte kunne køre Windows 7 fint, når det nu kom preinstalleret på den. Men det kan jeg konstatere at den ikke kan (10-30 sekunders lagspikes er ikke til at holde ud i alt fra Chrome til word).

Derfor vil jeg gerne høre jer herinde om i har nogle forslag til hvad jeg skal gøre/købe. Computeren må gerne være uden styresystem, jeg har Windows 7. Og jeg vil gerne kunne køre WAMP, autoit og den slags en gang imellem, så kan ikke bruge en netbook.
Avatar billede erik2720 Nybegynder
11. november 2012 - 18:54 #1
prøv at kigge på en Toshiba sattelite de er billige