Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. august 2001 - 16:05 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af CS-Servere +statestik. på linux

Nu opretter jeg igen da ingen svare sidte gang :o)

Hej Eksperter!
Jeg er nu kommet så langt med et cs-site, at jeg mener at der skal laves noget cs-server noget. Det skal stilles op på Linux RedHat 7.1 txtbaseret, det skal statestikken også. Statestikken må gerne kunne intregreres i et design, du kan få 150 points extra for at gøre dette.
Det der skal laves, er at der skal sættes 3 cs-servere op. Det skal være let at lave en ny, og fjerne en af serverne.
Til de 3 servere skal der også laves statestik. Jeg har tænkt på psychostats, men hvis du kan sætte noget andet op kan det også bruges.
Hvis du vil sætte det op, og lære mig hvordan jeg styrer det, får du 500 points, men som sagt, så får du 150 extra hvis du vil intrigrere det i designet.
God arbejdslyst!

Du skal nok kontakte bbs her fra eksperten.dk, da sitet kører på hans server.
Du kan kontakte ham via icq:
Jeg håber virkelig at i vil hjælpe mig!
Avatar billede dar Nybegynder
10. august 2001 - 16:07 #1
Hvem regner du med, gider gøre alt det for 500 points???
Avatar billede nomiz Nybegynder
10. august 2001 - 16:08 #2
Dar-> Mange
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. august 2001 - 16:08 #3
alt det?... for 500 point skal du sætte en cs server op!.. his du kan finde ud af det er det vel ikke særlig svært.. vi har jo selve serveren...så den skal du ikke \"donere\"

/MN
Avatar billede nomiz Nybegynder
10. august 2001 - 16:09 #4
master_nemo-> hvad er URL\'en til hjemmesiden
Avatar billede nomiz Nybegynder
10. august 2001 - 16:09 #5
Og kan du bruge admin-mod eller rcon?
Avatar billede dar Nybegynder
10. august 2001 - 16:10 #6
Hm! Ja, jeg gider sgu ikke!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. august 2001 - 16:13 #7
nomiz>> serveren køre hos jepponet og de har ikke sat os op på deres dns server endnu så den er ikke kommet op endnu
der vil vist blive brugt putty via ssh porten som er tekst baseret...

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. august 2001 - 16:14 #8
men tror ikke det gør nogen forskel da linux er tekst baseret ik?

/MN
Avatar billede bbs Nybegynder
10. august 2001 - 16:18 #9
Det skal da lige siges, at jeg også er villig til at bruge 500 points, hvis der er en der vil lave det.
Der er ikke tale om snyd af nogen art her, vi deler simpelt hen bare \"udgifterne\".
Avatar billede jdc Nybegynder
10. august 2001 - 16:34 #10
ja det var et godt spørgsmål prøv opasia servere
Avatar billede bbs Nybegynder
10. august 2001 - 17:40 #11
Hey kammerat->
Vi har vores egen som vi gerne vil ha\' det sat op på.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2001 - 11:16 #12
Jeg ville kunne havet hjulpet dig vis det var Windows men ikke Linix :@((
Avatar billede bbs Nybegynder
11. august 2001 - 11:17 #13
gregers->
Kender du så ikke en der kan hjælpe?
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. august 2001 - 12:45 #14
Hvad er det helt præcist i skal have hjælp til? Har i installeret Half-life server, med Counter-Strike mod og det hele, eller er i HELT på bar bund?
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. august 2001 - 17:36 #15
hello..?
Avatar billede bbs Nybegynder
11. august 2001 - 17:45 #16
helt på bar bund ..
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. august 2001 - 18:20 #17
hmmm.. kom der ikke meget ud af..

/MN