Avatar billede arppra Nybegynder
19. oktober 2012 - 11:23 Der er 1 kommentar

Ny harddisk til macbook

Jeg skal købe ny harddisk til en macbook fra ultimo 2006.
Jeg har udset mig nedenstående, men er i tvivl om, hvorvidt den er kompatibel eller ej?

WD Scorpio Blue WD3200BPVT - Harddisk - 320 GB.

Hvis det ikke er tilfældet, hvilken billig harddisk vil I da anbefale?

På forhånd tak.
Avatar billede sinumsen Nybegynder
19. oktober 2012 - 20:27 #1
Jeg er ret sikker på at den vil være fin. Det er både en sata og 2,5", så der skulle ikke være nogen problemer.

Husk altid at kigge på http://www.ifixit.com/Device/MacBook - der kan du både se hvile reservedele du skal bruge, hvilke typer af harddiske du skal lede efter samt naturligvis guilde til at skifte disken.