Avatar billede cardinale Nybegynder
10. august 2001 - 10:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er det rigtigt....?

Jeg har hørt fra en, der siger at lakrids kan give forstoppelse. Også selvom det er i små mængder. Hvis der er en der kan henvise til et sted på nettet med beviser er der 60 points på vej..!
Avatar billede pitbull2 Nybegynder
10. august 2001 - 10:55 #1
Ja.... Håber ikke du har spist lakrids inden for en uge.. Der er fundet kilealger som man kan dø af..

Håber ikke du dør før imorgen..
Avatar billede pitbull2 Nybegynder
10. august 2001 - 10:56 #2
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. august 2001 - 10:56 #3
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. august 2001 - 10:58 #4
Her:
http://www.etsundtliv.dk/de_7_kostraad.htm
Skriver de:
Hvis du absolut må have slik, så er vingummi, lakrids og bolcher uden fyld at foretrække.
Avatar billede cardinale Nybegynder
10. august 2001 - 12:03 #5
Tak for det eric-pedersen. Najs research, du har sgu fortjent de 60 point. Btw jeg tjente 1 kasse øl på de links du gav mig - så hvis du kommer forbi Århus må du kigge ind til en kølig...
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. august 2001 - 12:09 #6
det var sgu dejligt....takker for point, og tilbagemelding