Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2012 - 03:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sum i rapport

Hej. Hvordan kan helt simpelt beregne summen af et felt fra rapportens "body" og indsætte det i "footer"?
Avatar billede amtoft Novice
16. oktober 2012 - 08:25 #1
I elementet "onPreDataItem" sættes

CurrReport.CREATETOTALS("felt1","felt2");

Hvor "felt1" og "felt2" er felter der findes i den tabel, du udskriver for.
Så kan du sætte det felt ind i din footer.


mvh Brian
Avatar billede konsulent Nybegynder
30. oktober 2012 - 20:21 #2
Uden at programmere, så kan du gøre følgende:

Stil dig på kartoteketslinien og højreklik med mus.
Vælg Property/egenskab og skriv feltnavnet i TotalFields.

Mvh.
Konsulent
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



Seneste spørgsmål Seneste aktivitet
I dag 06:10 Excel åbner fil i kæmpe format Af Aske i Excel
I går 22:00 Datafordeler Af Lsk i PHP
I går 12:37 Summere beløb pr. dato Af TTA i Excel
31/1022:44 Tilslutte chassic fans Af viking69 i PC
31/1020:28 LED lysstofrør Af ErikHg i Fri debat