Avatar billede KenneyD71 Nybegynder
14. oktober 2012 - 10:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Xperia S, batteritid eller alternativ lignende.

Alt hvad jeg har læst om Xperia S er godt, men batteritiden bliver kritiseret voldsomt.

Jeg vil bede om følgende:

En god vurdering af dette samt et alternativ/lignende a'la Xperia S, bare med en acceptabel batteritid.

Bedste vurdering/anbefaling får 200 p.
Avatar billede Zaquel Nybegynder
16. oktober 2012 - 17:15 #1
Tommelfingerreglen med smart-phones er: Lad dem op hver dag.

Ved "normalt brug" hvor du ikke har den konstant på strømbesparelse, spiller lidt, surfer lidt, snakker osv. i løbet af dagen, er det normalt den er på mellem 25-50% strøm når du går i seng 12 timer efter.

Sats altid på at lade en smart-phone op hver dag.

Der er naturligvis løsninger: Cover med indbygget batteri, ekstra batteri, større batteri (Betyder også større fysisk, så dermed større bagside)

En telefon som Xperia S har "stor skærm". Det bruger meget.

du kan naturligvis slå ALT fra, og bruge den meget betænktsomt. Så kan du i praksis bruge telefonen i en 3 dages tid, efter min erfaring.

alternativer til Xperia S, ville jeg umiddelbart pege på Galaxy S 3, iPhone 5 og HTC One X.

Er man til Sony, og har måske et Sony TV, hvormed  du får en godt "samarbejde" så er Xperia S'eren bestemt en lækker telefon at have i hånden. :-)
Avatar billede KenneyD71 Nybegynder
11. november 2012 - 19:14 #2
Sag lukkes uden svar!