Avatar billede jsprX Nybegynder
07. oktober 2012 - 22:54 Der er 4 kommentarer

Captcha Solver

Hey Eksperten.
Som emnet også lyder, så leder jeg efter en captcha solver, da jeg oftest har meget svært ved at løse disse.
altså, et program/add-on, som går ind og automatisk skriver hvad der nu står i den givne captcha.

hvis den så oven i købet også kunne trykke på OK bagefter, ville det selvfølgelig bare været et plus.

er der nogen der kender til en god en, helst freeware? evt. som firefox/chrome add-on?

Mvh
Jesper.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
08. oktober 2012 - 01:55 #1
Prøv og kom med nogen links til steder hvor du har meget svært ved at løse dem.
Avatar billede jsprX Nybegynder
08. oktober 2012 - 09:47 #2
bl.a. på hjemmesiden kingsofchaos, et online spil, hvor man skal gennem nogle captchas.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
08. oktober 2012 - 18:36 #3
De ser da ud til at være lette at læse.

Du kan trykke der med de roterende pile for at få en ny tekst hvis du har svært ved at læse det.

Men for mig at se står det meget rent der.
Læg mærke til at du måske skal skrive nogen bogstaver med stort, jeg ved ikke om man absolut skal det men det kunne måske være derfor hvis du får afvide det er forkert det du har skrevet.

Hele ideen med CAPTCHA er jo netop at programmer ikke skal kunne løse det for at undgå automatisk tilmelding og spam så hvis der var nogen programmer til at gøre det så ville de jo få en masse spam fordi der altid er nogen der skal misbruge det også ville de lave det om så programmet ikke kunne gætte det.
Avatar billede jsprX Nybegynder
09. oktober 2012 - 02:55 #4
nej, der er ofte en hel del, der er svære at læse.

jeg ved godt hvad idéen med captcha er, og jeg synes også det er fint, at man skal "menneskeliggøre" sig selv, men hvis nogen i forvejen kendte nogle programmer der kunne gøre det nemmere for mig, ville det være billiget.