Avatar billede buck Nybegynder
07. oktober 2012 - 13:43 Der er 1 kommentar

anbefaling af trådløs webcam

jeg vil sætte webcams op på en indendørs skydebane, der skal monteres ude på banen så de filmer ind mod skytterne mens de skyder (10 baner).

kan i anbefale et webcam der kan opfylde følgende?
- wi-fi
- plastic kabinet (mindst mulig metal, i tilfælde af at det bliver skudt)
- gerne hvidt eller anden neutral farve
- kan monteres i loftet
- være meget lysstærk (der er kun ca 300 lux)
- ikke have synligt modlys (projektør/spot)

i opholdslokalet har jeg et 42" TV med en PC tilkoblet. Jeg forestiller mig at jeg blot har et browservindue åbent for hvert kamera, med mindre kamerabillederne nemt kan integreres i en enkelt HTML side.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2012 - 14:08 #1
har du prøvet at søge under mærket swann
hvis den ikke vises korrekt

http://www.computercity.dk/Search/Search.aspx?sw=swann&searchType=product#

m.v.h