Avatar billede wowdancing Nybegynder
05. oktober 2012 - 22:37 Der er 3 kommentarer

Virtuelt penge system

Hej eksperter.
Jeg har en MC server hvor man skal tjene point for at se en reklame. Når man har nogle point skal man så kunne købe en ting for sine point. Hvordan laver man sådan et system jeg bruger Weebly.com som er HTML
Venlig hilsen Peter:)
PS. Jeg vidste ikke 100% hvilken katagori  jeg skulle sætte spørgsmålet ind
Avatar billede olebole Juniormester
06. oktober 2012 - 01:55 #1
<ole>

Du begynder med at sætte dig ind i serverprogrammering og databaser - og ikke mindst en masse om sikkerhed. Det kan f.eks. være PHP/MySQL eller asp.net/mssql.

Regn med, at det tager nogle år at lære  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede finb Ekspert
06. oktober 2012 - 10:06 #2
Du skal sikkert have licens/tilladelse, spørg SKAT mv.
finb
Avatar billede olebole Juniormester
06. oktober 2012 - 13:41 #3
- men allerførst skal der vist lukkes nogle gamle tråde