Avatar billede ngr Praktikant
05. oktober 2012 - 02:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bør man lave en systemafbildning?

Har lige købt mig en HP bærbar og mindes at jeg tidligere er blevet rådet til at lave en mirror, systemafbildning - eller hvad hedder det???

Jeg tænker ikke på at gemme kopi af mine datafiler - word, fotos etc. - det har jeg styr på.
Håber nogen forstår, hvad jeg taler om.
Avatar billede rebecca Novice
05. oktober 2012 - 06:07 #1
Hej
Jeg plejer at Installere de programmer, officepakke, virusscanner osv. som jeg har mener at have brug for, og så tage systemafbildningen derfra.
Avatar billede ngr Praktikant
05. oktober 2012 - 11:21 #2
Tak for det.
For lige at være helt sikker: Du går ind i kontrolpanel og vælger "Opret en systemafbildning", ikke?

Men nu ser jeg, at der findes et virtuelt D drev, som hedder Recovery. Laver det det samme?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
05. oktober 2012 - 14:07 #3
Jeg laver jævnligt en systrmafbildning til en ekstern disk.

Det fungerer fremragende, efter min mening.

Du bliver spurgt tilsidst om der skal oprettes, en reparationsdisk, der kan starte hvis det går helt galt og ikke kan komme ind i Windows.

Dit image af de nødvendige drev startes altid fra kontrolpanel med: opret et systemafbildning.
Avatar billede ngr Praktikant
05. oktober 2012 - 22:23 #4
Det fungerer fint. Får jeg svar til points?
Avatar billede ngr Praktikant
23. oktober 2012 - 19:06 #5
nå ikke