Avatar billede lyyrchks Nybegynder
29. september 2012 - 20:39 Der er 4 kommentarer

Hvilken Acer bærbar skal jeg købe?

Hej

Min kærestes Acer Aspire er gået ned med flaget og hun skal have en ny. Aktuel model er en Acer Aspire 3820T (Intel Core i3 2,26GHz 3MB LT cache og der er 4GB DDR memory).

Sagen er den, at hun er virkelig glad for den og gerne vil have en i samme stil (og helst en Acer).

Nogen bud på hvad jeg skal finde til hende? Hun bruger den til studie, arbejde, facebook mv. Programmerer bla. i C#, men dette kan vel køres på stort set alle computere..?

MVH og tak
Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2012 - 20:46 #1
måske en model, der holder lidt længere? asus?
Avatar billede lyyrchks Nybegynder
30. september 2012 - 10:57 #2
God pointe. Er Asus da bedre?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. september 2012 - 16:50 #3
Avatar billede lyyrchks Nybegynder
08. januar 2013 - 16:33 #4
Lidt sent svar, men tak for hjælpen! :)