Avatar billede mattbaker Nybegynder
25. september 2012 - 22:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre DNS på TDC Home box

Hej Eksperter

Jeg vil virkelig gerne kunne ændre DNS instillinger i min TDC homebox så jeg kan bruge mit Apple TV til Netflix (gennem Unblock-Us)

Hvis jeg kun laver DNS opsætningen på Apple TV er det som om det bliver "nulstillet" efter et par dage - tænker det kan være TDC boxen der driller mig.

Derfor kunne det jo være ret smart at få ændret indstillingerne i den box i stedet for på min stationære, bærbare, iphone og apple tv.

Giver det overhovedet nogen mening?

-Matias
Avatar billede mattbaker Nybegynder
26. september 2012 - 00:05 #1
fandt en løsning
Avatar billede Bodillen Nybegynder
26. september 2012 - 11:41 #2
En hemmelig løsning?