Avatar billede Jappa Praktikant
24. september 2012 - 10:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"Omvendt udskrivning Outlook 2007

Hej

Lige et kort spørgsmål: Er der nogen der ved om det er muligt at udskrive e-mails bagfra ?
Synes mange gange det er skide iriterende altid at starte historien med slutningen så ville gerne vide om det er muligt at udskrive således den første besked også udskrives først ?

M.v.h.
Jappa
Avatar billede ptj_11 Forsker
24. september 2012 - 14:37 #1
Gå til din printers udskriftsindstillinger og sæt den til at udskrive sidste side først.
/ptj_11
Avatar billede Jappa Praktikant
25. september 2012 - 08:06 #2
Hej

Nu var det ikke lige sideudskrivningen der er et problem men at få de enkelte svar udskrivet i omvendt rækkefølge !

M.v.h.
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. september 2012 - 11:51 #3
I de fleste mailklienter sættes svaret ind over den oprindelige brødtekst i svarmailen.
Hvis jeg forstår dig ret, så ønsker du altså at få sat alle efterfølgende svar ind i bunden af mailen, så svarene følger sidste indlæg.
Det tror jeg ikke du kan styre, det ville i givet fald være i besvarerens mailklient,at det skulle sættes op.
Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men jeg tror det ikke.
Kan være andre har et bud på en løsning.
/ptj_11
Avatar billede Jappa Praktikant
25. september 2012 - 12:08 #4
Hej

Helt rigtigt opfattet - men det er underordnet på skærmen, men vil bare gerne have muligheden i forbindelse med udskrivningen, men det er jo nok samme sag som gør sig gældende der.

M.v.h.
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. september 2012 - 12:34 #5
Det er det man  kalder wysiwyg.
What you see is what you get.
Hvad du ser på skærmen, er hvad du får i udskriftet.
Du kan selvfølgelig lave en  manuel redigering, men det bliver vist en tidskrævende opgave.
/ptj_11
Avatar billede Jappa Praktikant
07. august 2013 - 09:45 #6
Slettet