Avatar billede Jonaslt Nybegynder
22. september 2012 - 21:06 Der er 2 kommentarer

Noget helt nyt! 200 point

Okay. Jeg vil gerne høre om jeres mening omkring disse ting jeg har fået fat i.
1. IBM eServer xSeries 346 8840-11y
Spec's

4 * 512 mb PC2-3200 DDR2 ECC SDRAM RDIMM - max 16 gb.
3 * 146,8 gb harddisk - 10k rpm
3 * 146,8 gb harddisk - 15k rpm
IBM xSeries 625W Hot-Swap Power Supply
IBM xSeries 3.0 GHz/800 MHz - 1 MB L2 Cache Xeon Processor
there are room for 2 processors in the motherboard.
Graphic card - ATI Radeon VE - memory 16,384 mb

1. catalyst 2950 - 48 switch.
1. linksys srw224g4 - 24 switch.
1. ZyXel ES-124p - 24 switch.

Vil gerne have nogen kan komme med nogle idee'r til hvad jeg kan bruge dem til :)
Og jeg skal også installere et nyt OS system så det må i også gerne få med :P

sætter bare 200 point til dem der kommer med den vildeste ide.
Avatar billede jokkejensen Novice
23. september 2012 - 11:17 #1
huh ? du har en server og noget netværksgear, og du ved ikke hvad du skal bruge det til, så ville jeg personligt sælge det.

Ellers beskriv dine behov, start med om det er til privat hjemmebrug brug eller om det er til at styre en organisation.

/J
Avatar billede luffefar Nybegynder
29. september 2012 - 16:05 #2
Hej Jonaslt

Det kan jo køre med alle operationssystemer.
Hjemmesider, foreninge håndtering ommm.

Men hvis du ikke ved hvad du skal bruge det til, skal du bare sige til, så vil jeg gerne hente det.