Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. september 2012 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Innocence of Muslims" (Hele filmen), tak ...

Hej -

For nogle dage siden, så kunne man, åbenbart, se hele filmen
"Innocence of Muslims", som vel nærmest, har skabt en ny Mohammed Krise ...

Jeg har set en 12-15 minutters trailer på YouTube ...

(Hvilket var mere end nok, til at vise at det er en 99% dårlig film. Ikke morsom. Ikke oplysende. Ikke kunst. Ja nærmest junk på den u-fede måde!)- Synes jeg. Andre kan have en anden mening ;-)

Men nu er der en af mine bekendte, som MEGET gerne vil se HELE filmen på Internettet !

Tror nu den er fjernet (den HELE film) - Men der er stadig et par trailere ...

Spørgsmål :

Kan nogen her på Eksperten.dk "fremtrylle" HELE filmen på Internettet ... ? - Enten fra YouTube, eller et andet sted fra ?

!!! HVIS den altså kan opdrives ???

Med Venlig Hilsen
Ikke-Ekspert
Avatar billede cerby Nybegynder
15. september 2012 - 21:19 #1
Så vidt jeg har forstået, er der kun den der 13 minutters version, som kan findes på youtube og det er den der har skabt uroen.
diverse nyhedssites:
Bacile told the AP that he is now in hiding, and that his full movie has only been shown once, to a nearly empty theater in Hollywood. (http://news.yahoo.com/blogs/lookout/innocence-muslims-film-sparked-deadly-u-embassy-attacks-142118931.html)
There is no known copy of the full movie, only the YouTube trailer, and no record of a movie called Innocence of Muslims being made in California (http://theweek.com/article/index/233263/does-the-movie-that-provoked-the-libyan-slayings-even-exist)
jeg kan henvise til flere kilder om nødvendig (eller du kan google innocence of muslims "full movie" og se at en hver version der eksisterer, som er længere er sammenklippet eller repeat af det i traileren

Der har været snak om at forfatteren ville lægge den fulde version ud på youtube
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2012 - 21:26 #2
og hvis et link til 'hele filmen' blev offentliggjort, hvad tror du så sker? Du har set rigeligt - lev med det.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. september 2012 - 21:38 #3
Avatar billede WallyR73 Nybegynder
16. september 2012 - 02:46 #4
Der er aldrig lagt en hel version af filmen ud.
Producenten har dog sagt at han overvejer det og jeg tror desværre at det vil ske netop pga. det som claes57 indikerer vil afstedkomme af en sådanne publicering. :(
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. september 2012 - 09:28 #5
Tak for deltagelsen til jer 3 ...