Avatar billede Maria7 Nybegynder
12. september 2012 - 12:52 Der er 3 kommentarer

Concorde ophævning af udligninger

Hej
Er der nogen der ved hvordan man ophæver udligninger i kreditor , når man fx har udlignet forkerte faktura: jeg ved det kan lade sig gøre da jeg har gjort det før kan bare ikke huske hvordan. Jeg har en æld gammel version 1.60
Avatar billede jeki Nybegynder
12. september 2012 - 13:18 #1
Prøv at gå til Kreditor/Kartotek og find kreditoren.
Gå herefter i lokalmenu og vælg Udligning og derefter Ophæv udligning.

Jeg kan ikke huske 100% hvordan det ser ud i den version men prøv!
Avatar billede Maria7 Nybegynder
12. september 2012 - 16:35 #2
Tusind tak for dit hurtige svar. Problemet er imidlertid at hvis du vælger udligning kommer kun de poster frem som ikke er udlignet og jeg vil godt ophæve udligning på poster som allerede er udlignet.
Men det kan nok ikke lade sig gøre?
Avatar billede jeki Nybegynder
13. september 2012 - 08:07 #3
Prøv at se i lokalmenuen om der findes en punkt der hedder Åbne/Alle. Den vil sørge for at du får vist de lukkede. Jeg kan ikke huske om den findes i den gamle version, men prøv.