Avatar billede a330 Nybegynder
11. september 2012 - 09:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

wifi kamera overvågning

Hej

Jeg skal bruge en wifi kamera overvågnings system, hvor jeg skal kunne se realtime video/still og evt audio, enten via en browser og/eller via en app til iphone/ipad.

Jeg skal bruge
1-2 stk udendørs kamera
3-4 indedørs kamera

Foretrækker et closed circuit med selvstændig wifisystem, så det ikke trækker mit egent wifi helt ned (ikke et must), samt mulighed for at lagre data.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. september 2012 - 09:47 #1
SKAL det være trådløst? Jeg arbejder med videoovervågning og sælger helst ikke trådløst, da det er let lige at "jamme" signalerne, og så er dit overvågningssystem ikke meget værd. Tror man kan købe en jammer for en hundredemand eller lignende.
Avatar billede a330 Nybegynder
11. september 2012 - 09:53 #2
Helst wifi, kan blive et problem med at trækker kabler til de steder hvor jeg vil have kameraerne!

Men kan godt se din pointe...
Avatar billede a330 Nybegynder
19. november 2012 - 14:05 #3
Lukker..