Avatar billede mlhave Nybegynder
06. september 2012 - 14:25 Der er 1 kommentar

Brevfletning med billeder

Jeg har en masse billeder af tidligere kollegaer og vil gerne sende dem en invitation, med et billede af dem selv om mig.
Jeg har alle navne, adresser og lig i en Exceldatabase, men jeg kan ikke finde ud af at få de enkelte billeder med i fletningen.

Hvert brev skulle gerne ende med navn og adresse på min kollega og det billede jeg har af lige præcist os sammen.

Kan I hjælpe?
Avatar billede supertekst Ekspert
06. september 2012 - 15:56 #1