Avatar billede doggybomber Nybegynder
09. august 2001 - 16:46 Der er 38 kommentarer og
2 løsninger

En Tagwall, tak!

Jeg har brug for en tagwall som du maaske kan lave....

Doggybomber
Avatar billede johannielsen Nybegynder
09. august 2001 - 16:47 #1
Heeey, jeg er jo lige her!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
09. august 2001 - 16:47 #2
Du får den tilsendt så snart jeg får oplysninger om hvad der skal være på den...
Avatar billede domaz Nybegynder
09. august 2001 - 16:48 #3
Vil du bare have et link eller skal jeg sende en til dig?
Avatar billede zytech Nybegynder
09. august 2001 - 16:49 #4
www.netcoders.dk under asp/php - sourcecode !
www.phpuniverset.dk - sourcecode
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. august 2001 - 16:50 #5
Avatar billede doggybomber Nybegynder
09. august 2001 - 16:51 #6
til johannielsen:

Jeg overf0rer pointene naar du har fået lavet tagwallen, okay?
Avatar billede eflow Nybegynder
09. august 2001 - 16:51 #7
jeg har en med admin fis og meget andet...jeg smider den op til download på min webserver, hvis du er intreseret..
Avatar billede johannielsen Nybegynder
09. august 2001 - 16:51 #8
Yeps...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
09. august 2001 - 16:52 #9
Jeg tror han vil have en skræddersyet til hans behov...
Avatar billede eflow Nybegynder
09. august 2001 - 16:53 #10
oki....der er nogle der hellerer selv lige vil rette den lille smugle til der skal rettes til..
Avatar billede johannielsen Nybegynder
09. august 2001 - 16:54 #11
Det kunne ske jeg havde snakket med ham via ICQ...
Avatar billede eflow Nybegynder
09. august 2001 - 20:51 #12
det kunne jo ske...det lød nu også sådan...og jeg psoter skam ikke få at \"hugger\" dine point, jeg ville bare hjælpe...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
09. august 2001 - 20:53 #13
Det er helt ok...
Avatar billede doggybomber Nybegynder
10. august 2001 - 19:53 #15
Ja okay tak allesammen for svar men johannielsen får 315 point fordi jeg har snakkede med ham at han skræddersy den! Men der er 5 point tilbage og de går til..........? i får pointene snart!
Avatar billede dumdum Nybegynder
10. august 2001 - 19:56 #16
Var det muligt at man kunne se johannielsens arbejde, eller står det hen i det uvisse...?
Avatar billede doggybomber Nybegynder
10. august 2001 - 20:10 #17
Jeg vil ikke bruge BANDEORD her men det kan du faktisk godt...han har ikke lavet den men indtast din e-mail så skal jeg sende den med det samme når jeg får den!!! CS-clanen hedder BooZe og til dem vil johannielsen lave den! Hjemmesiden er:
http://www24.brinkster.com/booze5
og vil snart ha DEN tagwall!

Doggybomber
Avatar billede dumdum Nybegynder
10. august 2001 - 20:18 #18
Bandeord???

Jeg behøver da ikke have den tilsendt, men hvis du bare ku poste når den var online, så er det helt fint...
Avatar billede doggybomber Nybegynder
10. august 2001 - 20:20 #19
Jo men du ved vist godt selv hvad du mente med det du skrev..... At jeg sender point til mig selv eller noget lign.! Men såen hænger tingene ikke sammen!
Avatar billede dumdum Nybegynder
10. august 2001 - 20:26 #20
Dog ikke jeg tænkte bare at jeg kunne se den der tagwall hvis det nu var at jeg havde interesse i sårn en os...

Men hvis det ikke kan lade sig gøre, så OK.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. august 2001 - 20:30 #21
-> DUM DUM
Hmmm, opret et spg. selv...evt. kan jeg lave en specielt til dig!
Avatar billede doggybomber Nybegynder
10. august 2001 - 20:30 #22
jamen så formulér dit spm. bedre en anden gan.... Livet er fuld af misforståelser...Sorry da.... Snak med johannielsen og tagwall arbejdet hvis du vil ha...!

Doggybomber
Avatar billede dumdum Nybegynder
10. august 2001 - 21:34 #23
Som sagt hvis det ikke kan lade sig gøre, er det også OK. Det var bare et spørgsmål.
Avatar billede ? Nybegynder
12. august 2001 - 22:15 #24
Send også en kopi til mig:
Webmaster@suspect.dk

Tak!
Avatar billede jacobve Nybegynder
16. august 2001 - 15:50 #25
Jeg vil give dumdum ret. Hele ideen med eksperten er vel at vi hjælper og får inspiration fra hinanden. Det skal dertil siges at jeg ikke har færdes ret meget i kategorien freelance, så jeg er ikke klarover om der hersker en helt anden norm her om at man ikke viser det man laver, til hinanden - men er det tilfældet er jeg ikke klarover om det er hensigten.

Jeg håber da at der bliver smidt et link til hvordan den ser ud (i drift), når den er færdig - så man som nysgerrig har mulighed for at se resultatet.
Avatar billede jacobve Nybegynder
16. august 2001 - 15:56 #26
doggybomber >> med en 781kb stor flashfil, så er det nok begrænset hvor mange tålmodige 56k modem ejere, der vil vente til din hjemmeside er hentet.
Avatar billede dumdum Nybegynder
16. august 2001 - 18:05 #27
jacobve>> Var lige ved at tro at det var mig der var noget galt med... Takker for opbakningen :-)
Avatar billede doggybomber Nybegynder
16. august 2001 - 20:06 #28
jacobve >> det med hjemmesiden! Det er jo bare et logo som mine clanmembers kunne se... det er ikke en del af hjemmeside!

Doggybomber
Avatar billede jacobve Nybegynder
19. august 2001 - 13:43 #29
doggybomber >> ok, jeg blev bare nærvøs for at man som besøgende med et modem, skulle vente 2-3min på at se hvad der var på siden... (det ville skræmme en nysgerrige væk vil jeg tro :-)

dumdum >> så lidt :-)
Avatar billede doggybomber Nybegynder
26. august 2001 - 21:08 #30
Ja saa er denne TAGWALL snart klar men i kan altsaa se den paa:

www.booze.puch.dk

Den er der ikke lige nu, men kommer her i løbet af de naeste dage! HAve FUN!

Doggybomber
Avatar billede doggybomber Nybegynder
06. september 2001 - 15:12 #31
hva mener du jeg har en fejlslagen idé?
Avatar billede jacobve Nybegynder
06. september 2001 - 16:54 #32
hvem er kommentaren til, doggybomber?
Avatar billede doggybomber Nybegynder
07. september 2001 - 23:35 #33
000hh...b000hhh...det var vist det forkerte sted den skulle ind! ;)

Tagwallen skulle være 100% k0reklar imorgen!
Tag lige og se den...den er blevet rimelig flot!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
07. september 2001 - 23:37 #34
Er der noget i vejen, siden den først er i orden i morgen? - kontakt evt. via ICQ.
Avatar billede doggybomber Nybegynder
07. september 2001 - 23:45 #35
nej nej! Det er fordi jeg LIGE har formateret der shwein! Og jeg kan ikke li faa grafikkortet til at virke i aften saa den k0rer nok f0rst i morgen! Simpelthen derfor :)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
07. september 2001 - 23:49 #36
Ok, fine...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
07. september 2001 - 23:49 #37
Husk nu at acceptere...:-)
Avatar billede doggybomber Nybegynder
24. september 2001 - 18:04 #38
Undskyld ventetiden på de point, mem her er de så! Jeg er godt nok smuttet fra clanen BooZe og skal ikke rigtig bruge den tagwall, men det skal ikke skærme dig væk fra at få dine point! men indtil videre kan den ses på:
http://www.booze.puch.dk
Jeg ved ikke om tagwallen er en du bare har redigeret eller fået en anden til det eller og du har siddet i dit ansigtsved og lavet den er mig fuldstændig ligegyldigt! Jeg kan kun sige tak..og der findes stadig flinke mennesker her over nettet! Have a najs day!

8D
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 18:52 #39
Takker...

Forresten kan jeg oplyse dig om at jeg ikke selv har fundet på koderne, men jeg har selv skrevet dem. Ikke noget med bare at redigere...tror jeg downloadede en for at se hvordan det kunne gøres, og gjorde det så på min egen måde...

Takker igen for point...
Avatar billede doggybomber Nybegynder
24. september 2001 - 21:45 #40
Det er bare i orden! Hyg dig!

Doggybomber