Avatar billede thadoews Nybegynder
03. september 2012 - 09:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows Experience Index viser for lavt

Hej.

Jeg har en kammerat som lige har sat en SSD-harddisk i sin bærbare. Nu viser WEI for lavt ved grafikkortet i forhold til, hvad den gjorde før. Han har lige opdateret alle drivere.
Er der noget vi misser her?
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
03. september 2012 - 09:49 #1
Et bud kunne være at det fordi der er kommet nye og derved bedre grafikkort og da WEI kun kører op til (mener det er) 7.9 er de nød til at sænke scoren for et ældre kort
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2012 - 09:52 #2
man kan af og til komme ud for man skal i enhedshåndtering-diskdrev og højre klikke - egenskaber- politikker og

sætte hak i følgende

slå tømning af buffer for windows og så videre

på min er der revodrive x2 så det er noget hurtigere

http://www.gratisimage.dk/image-AF69_50446199.jpg

m.v.h
Avatar billede thadoews Nybegynder
04. september 2012 - 10:06 #3
Problemet er at det er en nyere computer. Grundscoren var noget højere før.

Er der nogen indstillinger man skal/kan ændre?
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2012 - 12:32 #4
så vidt jeg ved kan du kun ændre det ved at skifte hardware

altså hvis man bruger en traditionel harddisk bruge ssd drev i stedet for og så videre

selvfølgelig kan windows lave en fejl men kender ikke løsningen
Avatar billede thadoews Nybegynder
12. december 2012 - 22:21 #5
Det er Windows eget software der er problemet. Problemet kan ikke løses før der kommer bedre software på puteren!
Jeg lukker og slukker :)

Tak for deltagelse!
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2012 - 08:12 #6
ja der kan du læse at oplysninger er vigtige
man kan næsten kun skrive for lidt ved oprettelse af spørgsmål
men ok du vender tilbage med løsning

m.v.h