Avatar billede golis_angel_vru Nybegynder
31. august 2012 - 07:20 Der er 2 kommentarer

hvordan finder jeg min mobil?

hej
jeg har desværre været så uheldig at miste min samsung galaxys2
jeg ved ikke om den er der hjemme eller er faldet ud af min lomme :(
har prøvet nogle App's fx plan b Wheres my Droid men da min mobil nok ikke har batteri på ved jeg ikke lige helt hvad jeg skal gør ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
31. august 2012 - 13:18 #1
Er din mobil tør for strøm er der sikkert ikke noget at gøre, for at spore den.
Ps prøv at kigge i vaskemaskinen ;-)
Der fandt jeg min arbejdsmobil den ene gang.
Og heldigvis så ved en hurtig rednings aktion så klarede den det.
Så nu får jeg "rene" opkald ind :-)
Avatar billede double-g Juniormester
31. august 2012 - 21:00 #2
Du kan prøve at logge ind på samsungdive.com -> Track my mobile og tjek om de kan give en position.