Avatar billede only1kp Nybegynder
30. august 2012 - 10:43 Der er 3 kommentarer

Crysis 2 sløret

Hej
Jeg har lige installeret Crysis 2 på min bærbar.
Data : Asus, Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5800 @, 2.00GHz, RAM 3,00 GB.
Når jeg spiller det, og bruger musen bliver det sløret, når jeg står stille er det fint nok. Det er desværre meget svært at se sine fjender, når det bliver helt sløret :)I spillet står grafikken på Gamer(laveste kvalitet), skærm - 1280x800

Jeg har kigget på et andet forum, og så at man kunne sætte den her ind i egenskaber og så i navnet? (+r_MotionBlur=0 +g_skipIntro=1 +r_glow=0 +r_hdrlevel=5)

Håber i kan hjælpe, har nemlig fået at vide at Crysis 2 skulle være virkelig fedt.

Mvh Simon
Avatar billede KHHP Juniormester
30. august 2012 - 10:50 #1
Jo, men hvilket grafikkort har du?
At omgivelserne bliver sløret når du bevæger dig er ganske normalt. Jeg spiller selv på max settings og den slører også, men det er helt normalt i spillet.
Avatar billede only1kp Nybegynder
30. august 2012 - 11:01 #2
Jeg har et ATI Mobility Radeon HD 3650.
Hmm jeg syntes bare ikke det gøre det på min vens comp, han kan se sine fjender når han skal sigte på dem, eller når han kigger rundt kan han se omgivelserne fint?
Avatar billede KHHP Juniormester
30. august 2012 - 14:57 #3
HD3650 er lige småt nok. Mener at mindste krav til Crysis 2 var ATi Radeon HD3870. Selv har jeg et HD5670 i min stationære og et Mobility HD5650 i min bærbare. Begge systemer kører spillet på max settings i Fuld HD uden problemer. Tror muligvis at dit grafikkort halter en del bagefter og det er derfor den driller.
Men hvilket kort bruger din ven?