Avatar billede Capperman Nybegynder
26. august 2012 - 15:14 Der er 2 kommentarer

Navn til domæne

Jeg er løbet tør for ideer til en Elektronik testnings side.
Altså siden går ud på at f.eks Coolermaster sender os deres vare og vi tester dem og anmelder dem.

Jeg har disse ideer:
TekniskViews.net
TeknikViews.net
TeknologiViews.net
TeknikTest.net.

Helt med .net til sidst! eftersom vores sponsorer har valgt at sponsorere os et .net domæne med webhotel.

60 Point til bedste!
Avatar billede Denarn Nybegynder
26. august 2012 - 15:49 #1
Synes det virker underligt, at du blander dansk og engelsk sammen på den måde.

TechnicTests.net
TechTest.net
TechViews.net
TechnicViews.net
Avatar billede HTI Nybegynder
26. august 2012 - 16:15 #2
www.TekView.net

er vel bare en mere simpel udgave uf hvad du selv foreslår

Henrik