Avatar billede artico Novice
24. august 2012 - 12:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Købe Coreldraw Graphic Suite X5

Hey, jeg overvejer at købe en Coreldraw og har fundet Coreldraw Graphic Suite X5 på dba, men prisen er 1.000 kr., det er jo billigt? (Coreldraw´s vejledene pris er ca. 6kilo, så advarselslampen er jo tændt, meeeeen) Kan jeg på nogen måde kontrollere ægtheden inden køb?

Jeg har skrevet til sælger, at jeg vil have en garanti for at den er lovlig, hans svar var: "Jeg kan ikke udstede dig en egentlig garanti: Produktet leveres i original og ubrudt indpakning, inkl. registreringsnøgle og jeg har med de programmer, jeg har solgt aldrig oplevet problemer eller andet, der har kunnet give anledning til at tro, at der ikke er tale om de originale programmer, jeg har indkøbt."

Hvad siger i, skal jeg hoppe ud i det, eller er jeg ved at blive snydt her?

:-)
Avatar billede sh-dk Nybegynder
24. august 2012 - 13:40 #1
Det eneste du skal passe på (efter min mening) er om der er tale om en opgradering eller en "ny" version.

Hvis der er tale om en opgradering, så skal du have en tidligere version, for at kunne installere den.

Hvis og når du køber og har installeret, så husk at hente opdaterigen til X5 hos Corel. Den er gratis.

Men eller er du på vej til at købe det bedste vektortegneprogram som findes.
Avatar billede artico Novice
24. august 2012 - 14:01 #2
Tak, ja jeg har brugt Coreldraw siden 1996.. eller deromkring og nu vil jeg have min egen version, meeeen det er lige det med prisen, der tænder min advarselslampe...
Avatar billede sh-dk Nybegynder
24. august 2012 - 14:11 #3
Vesion X6 er jo kommet for 3 måneder siden, så det kan vel godt passe med prisen.

Hvis pakken ikke er brudt og der er registringskode og papirere med, så kan det vel ikke gå helt galt.
Avatar billede artico Novice
08. oktober 2012 - 02:25 #4
Lukker butikken...
Avatar billede artico Novice
07. december 2012 - 08:58 #5
Lukker....
Avatar billede John8300 Nybegynder
10. april 2013 - 08:29 #6
Hej

Jeg har anvendt Corel Draw siden min første PC, og anvender nu Corel Draw X5, - desværre kommer jeg oftere og oftere ud for at programmet pludselig kommer med en fejlmelding:

"et problem var skyld i at programmet lukkes"

Og man kan begynde forfra?

Jeg har en sprit ny PC med win8 - alt er opdateret osv.og fejlen kom også i min win. 7.

Nogen der kan hjælpe???