Avatar billede ctoft Nybegynder
23. august 2012 - 17:15 Der er 6 kommentarer

Kan ikke slette mails i outlook 2007

Jeg har probler med Outlook 2007. Jeg kan ikke hverken sende/modtage eller slette mails. Trykker jeg på send/modtag henter den tilsyneladende mail ind, men den slutter med en fejlmeddelse om st der ikke er plads i meddelseslager og at jeg skal slette mail. Forsøger jeg imidlertid at slette nogel mails...får jeg meddelsen at der er opstået en fejl i outlook og jeg skal bruge reperationsværktøjet Scanpst.exe, som findes under programmer/microsoftoffice/office12.....

Jeg har prøver at fiinde det....og indsætter scan af outlook ..men det kan ikke lade sig gøre...

Hjælp kan nogen hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2012 - 17:19 #1
Du skriver: men det kan ikke lade sig gøre...

Får du en fejlmeddelelse, eller hvad sker der når du prøver?
Avatar billede ctoft Nybegynder
23. august 2012 - 17:34 #3
Jeg får en fejlmeddelse at der er en fejl i /outlook.pst og den henvier gangske rigtigt til den side hvor dit linket henviser til. Da jeg lang om længe havde fundet Scanpst.exe skulle jeg indsætte den fil jeg ville scanne ind. Men jeg er ikek klar over hvilken fil der skulle sættes ind?
Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2012 - 17:40 #4
Det er outlook.pst du skal scanne....
Avatar billede ctoft Nybegynder
24. august 2012 - 08:08 #5
Jeg fandt ud af at man kunne oprette et nyt meddelseslager, så mails nu bliver gemt i en anden datafil. Nu vil outlook igen hente mails og vise dem i indbakken.

Nu skal jeg se om jeg kan få slettet noget af alt det gamle i den gamle datafil.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2012 - 08:28 #6
Har du scannet den oprindelige outlook.pst med Scanpst.exe?