Avatar billede Resonate Nybegynder
22. august 2012 - 19:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke forbinde via internet til Synology DS712+

Hejsa..

Jeg har en en uges tid kæmpet med at få adgang til min Synology DS712+ via internettet men uden held.
Jeg har fulgt denne guide:
http://www.synology.com/tutori... .1
men når jeg kommer til det punkt hvor jeg skal ind i DDNS på NAS'en, ja så er det ikke i mit kontrolpanel..WTF?

Jeg har åbnet de porte der skal åbnes, men hvis jeg kigger på denne
http://www.canyouseeme.org/
for jeg Error: I could not see your service

Jeg køre med en
ZyXEL P-2602R-D1A og internet fra Dansknet

Er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede bdf Mester
22. august 2012 - 21:03 #1
Vi er enige om at du har åbnet/forwardet port 5000 til Synologys ip?
Hvilken firmware kører du med på Synologyen? Opdater evt til den nyeste DMS 4.0 :)
Avatar billede Resonate Nybegynder
22. august 2012 - 21:28 #2
@bdf:

Der skete noget efter jeg slog porten 5000 og 5001 til :)
Jeg kan komme på via filezilla, men kun hvis jeg slå denne til ved kryptering: Forlang eksplicit FTP over TLS
Hvad vil det sige?
Avatar billede bdf Mester
23. august 2012 - 05:59 #3
Jamen vil du logge ind på Synologyen via ftp? for så skal du jo bruge port 20 & 21 hvor port 5000 er til styring og administration :)
Avatar billede Resonate Nybegynder
30. december 2013 - 15:15 #4
Åbnede portene på routeren igen