Avatar billede renny Nybegynder
22. august 2012 - 14:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

deling af printer

hejsa
jeg har en Netværk / Usb printer som skal deles til 6 kontorpladser, deling skal foregå via. USB da sikkerhenden i firmaet ikke tillader netværksprintere via. LAN

hvilke USB hub skal jeg bruge, for det udskrivning foregår automatisk, jeg har en liggende, men der skal vi ud og skifte port, for at skrive ud, og det kan vi ikke bruge.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. august 2012 - 15:06 #1
Det kaldes en USB-Switch - eller USB Sharing Device... - hvis du skal dele en printer mellem flere PC´ere.

En USB-hub gør det modsatte - den gør at én PC kan se mange forskellige USB-enheder.

Det gør det lettere at søge på enhderne :-)

Umiddelbart har jeg kun kunne finde med 4 porte: http://www.edbpriser.dk/switch/belkin-4x1-usb-peripheral-switch-id-254157.aspx - men det kan da ske der findes større enheder på markedet...
Avatar billede renny Nybegynder
26. august 2012 - 18:00 #2
ole_madsen / kan du give et svar :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. august 2012 - 13:29 #3
Svar... - håber du får løst problemet... - ellers er det lige ved at  en billig printer pr. PC er lettest :-)