Avatar billede zorce Nybegynder
16. august 2012 - 09:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brandvarm iPhone4 - i hjørnet ved kameraet

Hej alle

Jeg brugte min iPhone ude i solen (den lå et par gange i solen men ikke noget kritisk) igår hvor jeg hørte musik, tjekkede mail og stalkede Facebook. På et tidspunkt synes jeg at den dræner batteriet pænt hurtigt så jeg går ind og sætter den til opladning igennem min PC.
Så tænker jeg ik mere over det før jeg kommer tilbage og ser at den nu er HELT drænet for bat. Nåh så sætter jeg den til stikkontaken og den lader fint. Efter noget tid er den på 100% og jeg tager den ud. Den er rimelig varm men så lægger den og bruger computeren.. nu ser jeg så at de sluger 3% i minuttet og forbliver varm.

Jeg tror at batteriet er stået af så jeg skifter det, men da jeg tænder er det samme prob.

Jeg prøver så de forskellige reset's under "Generelt" og en gendan igennem iTunes men den er stadig sygt varm og sluger strøm.

Jeg har bemærket at det er oppe i hjørnet ved kameraet at den er sådan virkelig varm, så mit spørgsmål er:

Hvad pokker er det der producerer SÅ meget varme deroppe og hvordan kan det fix'es?
http://cdn.macgasm.net/wp-content/uploads/2010/06/apple-wwdc10_515.jpg
På forhånd tak
Avatar billede pstidsen Novice
16. august 2012 - 11:07 #1
Tilbage til butikken?
Avatar billede zorce Nybegynder
16. august 2012 - 11:25 #2
Garantien er udløbet desværre
Avatar billede Zaquel Nybegynder
16. oktober 2012 - 17:37 #3
Oppe i hjørnet sidder processoren. Jeg har oplevet en iPhone 4 før der havde fået vand, så vi ville lige skiftet batteriet for at se om det "bare" var det. Men vi opdagede hurtigt at på få sekunder blev den BRÆND varm ca. 2 mm. under kameraet, hvor processoren sidder. Det er altså ikke batteriet.

Det kan sjældent betale sig at skifte denne processor, desværre.
Avatar billede zorce Nybegynder
17. oktober 2012 - 20:17 #4
Det var kameraet der var defekt og derfor overOVERophedede.. nyt cam og telefonen er sig selv igen.