Avatar billede AaEe Nybegynder
15. august 2012 - 06:37 Der er 5 kommentarer

Hjæælp!

Jeg kan ikke få vores trådløse internet til at virke på min bærbare. Det har altid virket fint indtil
Igår, hvor den bare lige pludselig ikke gad mere. Den sagde at det var netværks kortet det var noget galt med, så jeg deaktiverede det, og tændte det så igen, men det virkede heller ikke. Og nu siger den at standard gatewayen ikke er tilgængelig, har prøvet at slukke og tænde for routeren, men der sker ikke noget, og internettet virker helt som det skal på vores stationære og på min telefon. Ville være super glad for noget hjælp her, for ved virkelig ikke hvad der er galt.
15. august 2012 - 08:47 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Systemgendannelse til da det virkede ?
Avatar billede AaEe Nybegynder
15. august 2012 - 09:24 #2
Det er vista, og jeg prøvede også system gendannelsen men det virkede heller ikke.
15. august 2012 - 10:14 #3
... prøv med TRÅDET / Kabel forbindelse ?
Avatar billede Jensen DK Novice
15. august 2012 - 12:25 #4
Log ind på din routor og se om den har skiftet navn/kode.
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
15. august 2012 - 19:06 #5
Åben cmd, og skriv ipconfig /release og lad den arbejde når den skriver "done", så skriver du ipconfig /renew