Avatar billede atomfly Nybegynder
09. august 2001 - 12:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af website... (www.infernalfan.dk)

Jeg har en website og jeg kunne godt tænke mig at få noget respons på hvad andre syntes om den.

Url : www.infernalfan.dk
Avatar billede zytech Nybegynder
09. august 2001 - 12:28 #1
Den er fin nok men knapperne er ikke så gode !
Det er lort man skal scrolle med musen i menuen !
Avatar billede soleil Nybegynder
09. august 2001 - 12:31 #2
OK, men ingen knap animation (evt. flash) - og den hvide nyhedstekst overlapper billeder når man formindsker vinduet...
Avatar billede bobbedude Nybegynder
09. august 2001 - 12:36 #3
den er ok syntes jeg ( jeg kan ikke lide knap animationer, det er jo bare gejl der ikke tjæner noget formål )
Avatar billede atomfly Nybegynder
09. august 2001 - 12:37 #4
Nyhedstexten det ved jeg godt og det skal nok laves om på et tidspunkt....
Avatar billede atomfly Nybegynder
09. august 2001 - 12:44 #5
bobbedude

Takker
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. august 2001 - 13:20 #6
Umiddelbart et godt indtryk.

forsiden
  det der nyhedslag ser ud som om det er klistret på bagefter. passer ikke i resten.
  tegn knapperne bedre i et STORT format. og forminsk dem så. de ser uldne og uklare ud.
  lav de klikbare områder i menyens imagemap større så de omfatter hele knappen.

under billeder:
  billederne er så små man tror det er thumbnails. Hvorfor er de så ikke det?
  pas på når du lægger billeder med width og height. proportionerne skal passe. Ellers kommer der sådan nogen som nederst tilhøjre hvor de 3 er monumentalt fede.

hitlisten:
  der står \'single/album\' men nedenunder står der noget der vist snarere er titler. Mon ikke du mener \'singles & albums\'
  ikke ubetinget god reklame når de fleste på pladerne ikke er på nogen liste.

præsentationerne:
  det koster for meget plads at lade billedet få en hel kolonne for sig selv (se nedenfor om små sider)
  Lad være at bruge <br> til at formattere brødteksten (se nederst i lina, teksten \"Vores kommende album... Det skal jo lyttes efter i sømmene...\"; gå så op i vis menyen og vælge skrifttype større. Det <br> efter lyttes går helt galt hvis man ikke kikker med pc der er præcis som jeres engen.)

generelst:
  Siden tilpasser sig flot til store vinduer. Ikke så godt til små (under 1000 eller så) så lægger nyhedslaget sig ind over forsiden og en del undersider bliver \'skæve\' (fx persondata siderne).
  jeg afskyr de der \'scroll i statuslinien\' scripts der gør det umuligt at få statusinfo fra browseren.
  Undgå navne med  mellemrum i. \'Right Frame\' og \'Left frame\' er risikable nanve og kan ikke forventes at virke ret mange steder.

mvh JakobA
Avatar billede lemmings Nybegynder
09. august 2001 - 14:10 #7
En mindre detalje: På din side med nyheder, har du nederst på siden en knap der fører til tidligere nyheder.

Knappen passer til resten af sitet, MEN du bør nok lige stave \"gamle\" rigtigt, når knappen nu er så synlig. Der står pt. \"gammle\" <= 2 m\'er!!!???