Avatar billede haslund83 Nybegynder
03. august 2012 - 18:45 Der er 2 kommentarer

Flyt windows live mesh tmp folder

Jeg ved godt at overskriften ikke er fyldestgørende men kunne ikke forklarer mit problem på en linje..

Jeg sidder og bakser med Windows Live Mesh under Windows 7. Har brugt det i lang tid, men har haft et tilbagevendende problem med den temp mappe som mesh bruger.

Mappen ligger på C:\ og da jeg kører SSD er der lidt pladsbegrænsninger. Mit spørgsmål er om det på nogen måde er muligt at "flytte" mappen over på et andet drev, så filerne reelt set ligger på f. eks. E:\ men windows stadig benytter mappen på C:\ ?

Har set at det kan lade sig gøre ved en søgning på google, men har ikke haft helt til at få det til at virke.

Det samme gælder Apple foldere til Itunes der også vokser og vokser :(

Håber i kan hjælpe
Avatar billede chalde Seniormester
03. august 2012 - 19:30 #1
Hvad fandt du på google? ref.

Hav i baghovedet at Windows Live Mesh er på vej i graven, da det overtages af Skydrive. Lidt ærgeligt, da Mesh var en anelse mere fleksibelt.
Avatar billede haslund83 Nybegynder
03. august 2012 - 19:50 #2
Nedest i denne:

http://social.microsoft.com/Forums/en-US/LiveMesh/thread/19f747ef-59a5-4206-b1a7-87252f2572e7/

og ja, selv om jeg ikke har kunne finde nogen officiel udmelding fra microsoft tyder meget på at Mesh er ved at blive udfaset :( det kunne være jeg skulle omformulerer mit spørgsmål til at omhandle alternative programmer? :)