Avatar billede kasperhy Nybegynder
02. august 2012 - 14:35 Der er 2 kommentarer

Alternativ til Coolsms.dk

Hej

Jeg har længe brugt coolsms.dk (Fri SMS) til at afsende SMS'er fra min PC via browser. Det fungerer okay, men heller ikke mere.

Jeg er glad for, at jeg kan bruge mit eget nr. som afsender, men jeg ville gerne kunne 1) sende længere sms'er 2) have et bedre adressekartotek, 3) kunne sende til flere ad gangen.

Er der nogen, der kender alternativer til coolsms.dk, som lever op til de ting?

Det skal siges, at jeg har en iPhone, og derfor ikke kan bruge de løsninger, som benytter telefonen. Jeg har også 3G-modem i min PC, men vil gerne bruge mit tlf. nr. som afsender (TDC), så det er ikke en mulighed. Men jeg er åben for alternative løsninger og forslag.
Avatar billede swiatecki Novice
02. august 2012 - 15:08 #1
cpsms er jeg glad for
Avatar billede kasperhy Nybegynder
02. august 2012 - 15:14 #2
Tak for buddet. Ift. CPSMS: Kan se, at man kan bruge navn som afsender, men kan jeg sætte mit alm. tlf. nr., så folk kan svare på mine SMS'er?